Bestellen bij TennisDirect
Hoe maak ik een klantaccount?
Om via de site te bestellen moet je een klantaccount hebben. Als je deze nog niet hebt, kan je deze hier aanmaken. Mocht je wel al een account hebben, dan zal je eerst moeten inloggen voordat je een bestelling kunt plaatsen. Nadat je bent ingelogd, kan je jouw gegevens wijzigen en je aan- of afmelden voor onze nieuwsbrief.
Ook kan je, indien van toepassing, je aankopen uit het verleden terugvinden in de orderhistorie.
Mocht je een order geplaatst hebben, kan je via je account de status van je order volgen. Wij zullen ervoor zorgen dat de status altijd up-to-date is.
Op welke manieren kan ik betalen?
Online kun je betalen met iDEAL, creditcard (we accepteren Visa of MasterCard), Paypal, TennisDirect waardebonnen of een handmatige overboeking.
iDEAL Met iDEAL kan je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af in jouw vertrouwende betaalomgeving, op basis van specifieke beveilingsmethodes van jouw eigen bank. Als internetbankierder kan je direct gebruikmaken van iDEAL, zonder je aan te melden.
Creditcard Betaal je de online aankopen graag met je creditcard? Met de MasterCard SecureCode (ook bekend als 3D Secure) is je betaling extra veilig bij ons. Het is een persoonlijk wachtwoord net als je pincode. Je voert je persoonlijke wachtwoord in als je online met je creditcard betaalt. Zo ben je nog beter beschermd tegen misbruik. Houd je MasterCard Secure code goed geheim.
Heb je een Visa Card, dan geldt voor jou Verified by Visa (3D Secure).
Je kunt je creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met je creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling.
Paypal Met PayPal betaal je veilig en simpel met je eigen PayPal-account, welke is gebaseerd op jouw e-mailadres. Als je een account aanmaakt bij PayPal, koppel je eenmalig jouw bankrekening of CreditCard aan je PayPal-account. Vanaf dat moment kun je eenvoudig betalen door je e-mailadres en wachtwoord in te voeren. Ook kun je betalingen ontvangen op je PayPal-account. Dit tegoed kan je dan weer overmaken op je eigen bankrekening of creditcard.
Wat is een winkelmandje?
Het winkelmandje is in principe hetzelfde als in een supermarkt. Je kunt er een aantal artikelen inleggen, maar je bent niet verplicht deze te bestellen. Het biedt eenvoudigweg de mogelijkheid om verder te zoeken op de site.
Je kunt altijd bekijken wat er in het winkelmandje zit, waar je ook bent op de site. Om te zien wat er op een bepaald moment in je winkelmandje ligt, kan je klikken op winkelmandje boven in de site. Tevens zie je altijd rechtsboven het totaalbedrag van de artikelen die in je winkelmandje zitten. Als je aan het surfen bent op de site en je wilt een artikel toevoegen aan het winkelmandje, klik dan gewoon op "In winkelwagen". Je hoeft daarvoor niet eerst ingelogd te zijn.
Je kunt altijd een artikel uit het winkelmandje verwijderen. Dit doe je door te klikken op het winkelmandje rechts bovenin en op het kruisje te klikken achter de artikelen die je wilt verwijderen.
Je kunt ook altijd het aantal wijzigen van een bepaald product. Dit doe je door achter het artikel in de uitschuiflijst het gewenste aantal te selecteren. Als je de artikelen uit het winkelmandje wilt bestellen, zorg er dan voor dat je eerst de artikelen verwijdert die je niet wilt bestellen en geef ook het juiste aantal per artikel aan. Klik vervolgens op "Ik ga bestellen".
Wat is een verlanglijstje?
Het verlanglijstje is speciaal ontworpen om artikelen te kunnen bewaren, die je nog niet gelijk wilt bestellen. In tegenstelling tot het gebruik van het winkelmandje, moet je voor het gebruik hiervan wel ingelogd zijn. Heb je nog geen klantaccount? Maak er dan hier één aan.
Je kunt op het verlanglijstje zoveel artikelen zetten als je wilt. Het voordeel van het verlanglijstje ten opzichte van het winkelmandje is dat de artikelen worden bewaard. De volgende keer dat je onze site bezoekt en met jouw gegevens inlogt, zal je precies deze artikelen terugvinden in je verlanglijstje.
Je kunt artikelen aan je verlanglijstje toevoegen, door op de pagina van het betreffende artikel op het hartje te klikken. Deze kan je terugvinden naast de bestelknop. Om te zien wat er op een bepaald moment op je verlanglijstje staat, kan je klikken op het hartje bovenin de site. Je wordt dan doorgestuurd naar het verlanglijstje in je account overzicht.
Wat houdt laagsteprijsgarantie in?
Een artikel ergens anders goedkoper dan bij TennisDirect? Maak dan gebruik van onze laagsteprijsgarantie. Vind je een artikel binnen 14 dagen na aankoop goedkoper bij een andere winkel? Graag ontvangen we een foto of url van de aanbieding. Wij betalen het verschil terug!
Om in aanmerking te komen voor de laagsteprijsgarantie van TennisDirect, dien je te voldoen aan de volgende voorwaarden:
Voorwaarde 1
Het betreffende artikel dient volkomen identiek te zijn aan het artikel dat TennisDirect levert en moet uit voorraad leverbaar zijn.
Voorwaarde 2
De laagsteprijsgarantie is van toepassing indien het concurrerende bedrijf binnen de Benelux gevestigd is.
Voorwaarde 3
Eventuele verzendkosten worden in rekening gebracht als de betreffende aanbieder dat doet.
Voorwaarde 4
De laagsteprijsgarantie is niet van toepassing op artikelen die in een fysieke winkel zijn gekocht.
Voorwaarde 5
De laagsteprijsgarantie is niet van toepassing op aanbiedingen van andere aanbieders.
Mocht het artikel aan alle voorwaarden voldoen, dan vragen wij je om een e-mail te sturen met daarin: De link van het product dat goedkoper wordt aangeboden, de link naar het artikel op onze website, het volledige afleveradres. Wij zullen je order vervolgens handmatig invoeren en per mail een betalingslink versturen. Zodra wij de betaling hebben ontvangen, sturen wij het artikel naar je op!